Izvēlne

Aptauja

Vai zini, kas ir darba vidē balstītas mācības?
Jauna veida piedāvājums profesionālajā izglītībā
10
Liela daļa mācību notiek pie darba devēja
20
Cieša uzņēmumu iesaiste mācību procesā
17
Labāk sagatavo audzēkni darbam profesijā
9
Visi minētie varianti
100

Kopējais balsu skaits: 156

LV ID EU logo ansamblis ESF RGB
Projekta numurs: 8.3.6.1/16/I/001

PBprojektaplakats

PROJEKTA MĒRĶIS
Dalība starptautiskos izglītības pētījumos un starptautisku organizāciju īstenoti pētījumi izglītības politikas izstrādei, kā arī rīcībpolitikas ieviešanas un ietekmes izvērtēšanai

MĒRĶA GRUPA
Projekta tiešā mērķa grupa ir valsts institūcijas, kas ir atbildīgas par izglītības politikas izstrādi, tās īstenošanas pārraudzību, izglītības satura izstrādi, izglītības kvalitātes novērtēšanu, kā arī starptautisku pētījumu īstenošanu izglītības un zinātnes politikas jomā.

Projekta netiešā mērķa grupa ir augstākās izglītības iestāžu un zinātnisko institūciju personāls, kas izmantos starptautisko pētījumu datus, lai analizētu Latvijas progresu un to ietekmējošos faktorus, kā arī Latvijas izglītības iestāžu pedagogi, kuri var izmantot pētījumu rezultātus un rekomendācijas izglītības procesa pilnveidošanai skolās.

PROJEKTA ĪSTENOŠANAS ILGUMS
2016. gada 1. janvāris - 2019. gada 31. decembris.

PROJEKTA FINANSĒJUMS
2 399 998,45 EUR (t.sk. Eiropas Sociālā fonda līdzekļi 2 039998,68 EUR un valsts budžeta finansējums 359 999,77 EUR)

PROJEKTA ĪSTENOTĀJS
Izglītības un zinātnes ministrija sadarbībā ar Latvijas Universitāti un Centrālo statistikas pārvaldi.

Projekta Atbildīgā amatpersona
Gunta Arāja, Valsts sekretāra vietniece - Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta direktore
Tālrunis: 67047875, Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

PROJEKTA VADĪBAS UN ĪSTENOŠANAS PERSONĀLS 

PROJEKTĀ IEKĻAUTIE PĒTĪJUMI

Priekšvēsture

Kopumā projekts paredz dalību sešos pētījumos, kuri skar dažādus izglītības līmeņus, tajā skaitā, izglītojamo sasniegumu novērtēšanu, izglītības sistēmas indikatoru apzināšanu, mācību vides izpēti, zinātņu doktoru karjeras gaitu apzināšanu, augstākās izglītības iestāžu pārvaldības un personāla vadības modeļu efektivizāciju:

OECD pētījumi

Starptautiskais lasītprasmes novērtēšanas pētījums IEA PIRLS 2016

Pētījums augstskolu pārvaldības efektivizācijai sadarbībā ar Pasaules Banku 

Vairāk par sadarbību ar OECD

Projekta konferenču un semināru plāns

Projekta aktualitātes

 

Projekta komanda → zem šī uzklikšķinot parādās visu vārdi un kontakti

PROJEKTĀ IEKĻAUTIE PĒTĪJUMI

Priekšvēsture→ zem šī uzklikšķinot parādās sīkāks apraksts, kas sniegts zemāk

Kopumā projekts paredz dalību sešos pētījumos, kuri skar dažādus izglītības līmeņus, tajā skaitā, izglītojamo sasniegumu novērtēšanu, izglītības sistēmas indikatoru apzināšanu, mācību vides izpēti, zinātņu doktoru karjeras gaitu apzināšanu, augstākās izglītības iestāžu pārvaldības un personāla vadības modeļu efektivizāciju.

1.      OECD PISA 2015 iegūto datu analīze un OECD PISA 2018 → zem katra no šiem uzklikšķinot parādās sīkāks apraksts, kas sniegts zemāk

2.      OECD TALIS 2013 iegūto datu analīze un OECD TALIS 2018

3.      OECD INES

4.      OECD SCDH 2016

5.      IEA PIRLS 2016

6.      Pasaules bankas pētījums

Vairāk par sadarbību ar OECD → saite uz starptautiskās sadarbības sadaļu par OECD

Jūsu pārlūks ir ļoti novecojis, tas var attēlot mājas lapas saturu nekorekti.
Aicinām Jūs ielādēt jaunāku pārlūka versiju bez maksas.

Apzinos mājas lapas deformācijas risku un gribu turpināt to apskatīt.