Izvēlne

Aptauja

Vai Jūsu bērni labprāt piedalās vasaras nometnēs?
Jā, piedzīvojumu nometnēs
Jā, sporta nometnēs
Jā, izglītojošās nometnēs

“Izglītības sistēmas uzdevums ir veicināt radošumu, necentrējoties tikai uz mācību sasniegumiem un to testēšanu. Radošums ir atslēgas vārds nākotnes skolai,” šodien, atklājot Radošās darbības nedēļu “radi!2014”, uzsvēra izglītības un zinātnes ministre Ina Druviete.

Ministre norādīja, ka radošums raksturīgs cilvēcei kopš tās pirmsākumiem. Tomēr, ja uzdevumu augstumos nav bijusi ne ģimene, ne skola, bērna radošums tiek nomākts. “Pašlaik ir mainījusies globālā koncepcija, domājot par sociālo un radošo prasmju attīstību. Cilvēkiem, kas veidojušies sabiedrībā, kur valda stereotipi, šodien nav viegli. Tādēļ esmu gandarīta, kad radošuma izpausmes redzu ikvienā skolā, kur viesojos. Mūsu bērnu radošumu attīsta arī interešu izglītība, kas Latvijā ir augstā līmenī,” atzina Ina Druviete.

Radošās darbības nedēļa “radi!2014”  no 12. līdz 18.maijam jau ceturto gadu notiek visā Latvijā. Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) ir tās organizētāju stratēģiskais partneris. Šogad nedēļa ir veltīta dizainam un dizaina domāšanai.

Tās ietvaros IZM sadarbībā ar Britu padomi Latvijā, Lielbritānijas vēstniecību, UNESCO Latvijas Nacionālo komiteju, Rīgas Izglītības un informatīvi metodisko centru (RIIMC), Microsoft Latvija, Izglītības metodisko laboratoriju (Edu Lab) un citiem partneriem organizē izglītības konferenci „Nākotnes skola sākas šodien”. Konferenci trešdien, 14.maijā, atklās izglītības un zinātnes ministre Ina Druviete.

Konferences mērķis ir sekmēt izpratni par inovatīvu pieeju mācību procesā, īpaši pievēršoties dizainam un dizaina domāšanai. Konferences praktiskajā daļā ieplānotas darbnīcas, kurās ar dizaina domāšanas metodēm tiks meklētas idejas skolas vides uzlabošanai un radošuma attīstīšanai mācību procesā starp skolēnu un skolotāju.

Jūsu pārlūks ir ļoti novecojis, tas var attēlot mājas lapas saturu nekorekti.
Aicinām Jūs ielādēt jaunāku pārlūka versiju bez maksas.

Apzinos mājas lapas deformācijas risku un gribu turpināt to apskatīt.