Izglītības un zinātnes ministrija ir daļa no Latvijas valdības. Tā ir viena no 14 ministrijām.

Izglītības un zinātnes ministrija atbild par 6 nozarēm.

Nozares ir:

  • izglītība,
  • zinātne,
  • sports,
  • kosmoss,
  • jaunatne,
  • valsts valoda.

Ministriju vada izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša.


Darbinieku misija:

  • Ministrijas darbinieki grib būt mērķtiecīgi, radoši un drosmīgi.
  • Viņi grib radīt iespēju ikvienam iegūt labas zināšanas visa mūža garumā.

Darbinieku vīzija:

  • Būt labākajiem savā darbā.
  • Atbalstīt visus Latvijas iedzīvotājus.

Mūsu galvenā vērtība ir cilvēks.


Ministrijai ir padotības iestādes. Katra atbild par konkrētu nozari. Tās ir:


Ministrijai ir savs nolikums. Nolikumā uzrakstīts, kas ministrijai jādara.

Tie ir noteikumi, kurus apstiprina Ministru kabinets.

Ministrija atrodas Rīgā, Vaļņu ielā 2.

Kā sazināties?

  1. Zvanot - ministrijas tālruņa numurs ir 67226209.
  2. Rakstot elektronisko pastu: pasts@izm.gov.lv