1) OECD Starptautiskā skolēnu novērtēšanas programma PISA 2015 un PISA 2018
Notiek darbs pie PISA 2015 sekundārās datu analīzes par faktoriem, kas ietekmē Latvijas skolēnu zināšanu sasniegumus.
Kopumā novadot 532 datorizētas testēšanas sesijas, pabeigta PISA 2018 pamatpētījuma datu savākšana.
Dati par skolu un skolēnu dalību, sesiju norisi, testēšanas problēmām ievadīti Latvijas datu bāzes platformā (Data management expert – DME).
Veikti datu bāzes kontroltesti, datu tīrīšana un kontrole, notiek saskaņošana ar WESTAT. Datu bāzē ievadīti dati par 6738 Latvijas skolēniem.
Atbilstoši starptautiskajās prasībās noteiktai brīvo atbilžu vērtēšanas shēmai sagatavota OECS platforma elektronisko uzdevumu brīvo atbilžu vērtēšanai, izveidota rokasgrāmata vērtētājiem un novadīti divi semināri par brīvo atbilžu vērtēšanu.
2) Starptautiskais mācību vides pētījums TALIS 2018
2018. gada otrajā ceturksnī norisinājās pamatpētījuma datu savākšana no Latvijas respondentiem. Laika posmā no 1. marta līdz 30. aprīlim iegūtie dati apkopoti, pārbaudīti un nodoti Starptautiskajam pētījumu centram tālākai apstrādei.
Kopā pētījumā sekmīgi piedalījās 135 skolas – aptaujas aizpildīja to direktori un 2314 skolotāji. No starptautiskā pētījuma centra saņemtas pirmās pozitīvās atsauksmes par datu kvalitāti.
3) Starptautiskais lasītprasmes novērtēšanas pētījums PIRLS 2016
Notiek darbs pie PIRLS 2016 sekundārās datu analīzes par faktoriem, kas ietekmē Latvijas 4. klašu skolēnu lasītprasmes sasniegumus.
4) Zinātņu doktoru karjeru apsekojums OECD SCDH